Wednesday 14 November 2012

APA ITU KANSER

Apakah Itu Kanser??

Kanser ialah sel yang terhasil secara tidak normal dalam badan seseorang. Satu kelompok sel kanser dipanggil tumor dan jika tidak dirawat ianya boleh membesar dan merebak ke anggota badan yang lain.


Kalau sebut sahaja penyakit Kanser kita mesti tahu ianya adalah penyakit yang amat merbahaya dan ditakuti oleh semua orang, sekiranya tidak dicegah dan dirawat pasti akan merebak dan mengundang maut pada mereka yang menghidapinya..jadi bermula dengan diri kita sendiri kena ada inisiatif untuk mencegah tubuh badan kita ketika diperingkat awal lagi bagi menggelak ianya berlaku. Ramai dikalangan pesakit kanser yang membuat rawatan awal berjaya disembuhkan. So ungkapan Prevent is Better than Cure memang sangat tepat sebelum penyakit tersebut menghantui diri kita. Awal-awal lagi buat monthly check up pasti penyakit tersebut dapat dicegah. Selain daripada check up dengan pemakaian Premium Beautiful Corset juga boleh merawat kanser tau! pakai PB corset ni adalah salah satu inisiatif dari kita sendiri untuk prevent dari penyakit kanser ni.
Selain nak cantik, kurus dan ramping memang saya pakai Premium Beautiful corset ni untuk jaga kesihatan saya juga. Bagi saya memang tak rugi sesiapa yang melabur banyak semata-mata nak dapatkan Premium beautiful corset ni yang sememangnya direkabentuk 70% adalah untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikan. Ianya adalah gabungan teknologi dari 4 buah negara maju seperti Jepun, Us, Jerman & Taiwan. Dalam masa yang sama kecantikan kita dapat..kesihatan pun terjaga so memang sangat-sangat beruntung dan bertuahlah sesiapa yang dah berjaya memilikki satu set Premium Beautiful buat diri sendiri..(^___^)
Premium Beautiful Corset ni mampu mencegah kanser diperingkat awal kerana fabric yang digunakan bagi membuat Premium Beautiful Corset itu sendiri  mengandungi Teknologi FIR (Far Infrared Rays). FIR ini mampu mencegah sel barah dengan:-
1. Membantu meningkatkan daya ketahanan tubuh
2. Meneutralkan virus dan memperkuatkan proses terapi barah.
3. Mengaktifkan pengaliran darah keseluruh badan.
4. Detoktifikasi sel-sel barah.
5. Mengembangkan kapilari darah &membantutkan pembiakan sel barah.
6. Mematikan Sel barah dengan terapi pemanasan badan. ini kerana sel  barah akan mati pada suhu badan 42'C. dimana PB corset akan menghasilkan suhu badan yang panas sentiasa.

 
Virus kanser

InsyaAllah, dengan izin Allah SWT kita mampu mencegah tubuh badan kita daripada menghidapi penyakit kanser ini. Ameen (^___^)

feel free to contact me for free trial and consultation
 special price is waiting for u..!!!


0125869401
enah_sweet@yahoo.com

No comments:

Post a Comment